- СТЦ-ІСТОК
- Новинки обладнання
- 10 сподобалося
- 3094 переглядів
- 0 коментарів

Унікальне та ефективне рішення, розроблене для обміну даними між торговими об'єктами та центральним офісом підприємства. Ми надаємо можливість оперативного отримання інформації про кількість та інтенсивність продажів, наявність товару та режим роботи торгової точки з метою підвищення її ефективності. Тепер необхідну інформацію можна отримувати та передавати не виходячи з дому чи офісу.
Основні особливості:
Для організації роботи на торговій точці не потрібно встановлювати персональний комп'ютер! Усі необхідні операції виконує касовий апарат;
У пам'яті апарату фіксуються всі продажі. Власник торгової точки отримує вичерпний звіт по товарах та виручці за необхідний період;
Завдяки програмі "GSM Dial" усі дані з торгових об'єктів можуть зберігатися в обліковій системі підприємства для подальшого детального аналізу та прийняття управлінських рішень;
Весь процес обміну даними відбувається без участі працівників торгових точок;
Унікальність рішення забезпечується рахунок обміну даними за допомогою мобільного зв'язку. Відстань між об'єктами не обмежена. Основна вимога - наявність у цій місцевості покриття необхідного оператора мобільного зв'язку. Надійність апаратних засобів забезпечується рахунок промислового виконання устаткування.
Це рішення буде незамінним:
- для підприємців-початківців, які бажають відкрити свій бізнес. Простота впровадження обладнання дозволить уникнути проблем із навчанням персоналу. Весь процес займає 2-3 години. Кількість обладнання, що купується мінімально. А проведення аналізу продажів саме на початковому етапі дозволить своєчасно переконатися в рентабельності торгової точки;
- для підприємців, які вже мають свої торгові об'єкти, і які зіткнулися з повсякденними проблемами обліку продажу, контролю над персоналом тощо. На цьому етапі зазвичай приймається рішення про встановлення в офісі підприємства якоїсь облікової програми. Але інформація з торгових точок продовжує надходити неперевірена та несвоєчасна. Іншими словами, що не забув записати на папірці реалізатор, то й надійде до бухгалтерії підприємства. Зрозуміло, що ця інформація не є своєчасною і майже завжди не достовірною. Проблема вирішується шляхом встановлення на торговому об'єкті касового апарату. Тільки в цьому випадку можливий повний облік продажу та оперативна передача необхідних даних до бухгалтерії підприємства;
- для діючих торгових мереж. Швидше за все в таких підприємствах вже використовується якась облікова система в офісі, але залишається невирішена проблема зі своєчасним надходженням звітів про продаж. Незважаючи на свою невисоку вартість, касовий апарат і тут чудово справляється зі своїми завданнями. Не секрет, що персональний комп'ютер значно перевищує касовий апарат у функціональності. Але використання комп'ютера тягне у себе який завжди виправдані економічні витрати (вартість самого ПК і встановленого ПЗ) і якщо обладнання не застосовуються особливі специфічні вимоги, те й потреба у комп'ютері на торговій точці відпадає сама собою.
Три кроки для організації правильної роботи торговельного підприємства
КРОК 1. На точці торгівлі встановити касовий апарат.
У цьому рішенні використовується касовий апарат ІКС М500. За допомогою нього мають фіксуватися всі продажі. Це дозволяє як накопичувати необхідний аналізу обсяг даних, а й дисциплінувати обслуговуючий персонал. Виключається можливість продажу неврахованого товару та продажу товару за завищеною ціною. При підключенні електронних ваг унеможливлюється "обвішування" покупців, а використання сканера штрих-коду максимально зменшить швидкість обслуговування клієнта. Аналіз інтенсивності продажів дозволяє контролювати режим роботи торгової точки. Можливість запровадження дисконтної системи знижок сприяє залученню додаткових клієнтів. Друк та видача чека покупцю забезпечують високий ступінь довіри до торгової точки та підвищують загальний рівень обслуговування відвідувачів.
Додаткові можливості касового апарату:
- Можливість обліку реалізації одного й того самого товару різних партій;
- Можливість передачі даних у разі пошкодження клавіатури, механізму друку, дисплея;
- Можливість друку чеків та звітів стисненим шрифтом, що дає суттєву економію чекової стрічки;
- Апарат має можливість надавати різноманітні знижки під час використання дисконтних карток, а також надавати тимчасові знижки на весь товар.
КРОК 2. У центральному офісі підприємства встановити програму GSM Dial.
GSM Dial- програма для здійснення обміну даними між касовим апаратом та персональним комп'ютером за допомогою мобільного зв'язку. Найбільша ефективність використання GSM Dial досягається рахунок інтеграції у якусь облікову програму, наприклад 1С. За відсутності облікової програми є можливість відображення отриманого обсягу даних за допомогою спеціальної утиліти.
GSM Dial дозволяє:
- Зчитувати з касового апарату інформацію про продаж протягом дня. Для цього завдання, як правило, використовуються два основних звіти:
-
- денний звіт (відображається загальна інформація щодо кожного проданого товару);
- Стрічка продажів (відображається детальна інформація щодо кожного продажу)
- Програмувати товари в апарат. Є можливість запрограмувати в касовий апарат нові товари (найменування, вартість, кількість) або змінити (видалити) старі;
- Передавати на торгову точку різну текстову інформацію. Текст роздруковується на касовій стрічці (наприклад, інформація про зміну вартості товару). У цьому апарат видає звуковий сигнал, цим привертаючи увагу касира.
GSM Dial може працювати у двох режимах:
- Ручний режим. Тип завдання (прийом чи передача даних) та номер самого апарата вибирається вручну. Зв'язок з апаратом із центрального офісу здійснюється за потреби;
- Автоматичний режим. Дозволяє обмінюватися даними з касовим апаратом за заданими параметрами і в будь-який заздалегідь призначений час.
Для здійснення бездротового зв'язку між центральним офісом та торговими об'єктами необхідно використовувати GSM-модеми. Під час обміну даними використовується режим CSD. Це дещо знижує швидкість, але значно підвищує надійність обміну даними. Також існує можливість використання GPRS каналу, і технології "прокидання порту".
Відпрацьовано технологію захисту інформації від зовнішнього втручання.
КРОК 3. У центральному офісі підприємства встановити комп'ютер із обліковою програмою.
Для прийняття правильних управлінських рішень керівнику підприємства необхідно своєчасно отримувати актуальну інформацію про стан справ усередині організації. Ця інформація формується спеціалізованим програмним забезпеченням для обліку та автоматизації бізнесу.
Основне призначення облікового ПЗ:
- Управління торговельною діяльністю та автоматизація торговельного документообігу;
- Управління номенклатурою товарів та послуг;
- Облік взаєморозрахунків із клієнтами та постачальниками;
- Автоматизація складського обліку;
- Аналіз ефективності торговельної діяльності та прогнозування продажів;
- Планування та контроль виконання замовлень на закупівлю продукції;
- Планування, управління та аналіз фінансових результатів діяльності підприємства (бюджетування, планування фінансових показників, порівняння планових та фактичних показників)
Як правило, можливості таких програм на цьому не обмежуються, і за бажанням замовника програмний продукт може бути певним чином налаштований виходячи зі специфіки підприємства або особливих вимог керівника.
Вибір обладнання для автоматизації торгівлі
Робоче місце касира |
1. Касовий апарат ІКС-М500; Працює як у фіскальному, так і в нефіскальному режимі залежно від вимог законодавства. 2. GSM модем. Використовується промисловий модем GSM з інтерфейсом RS 232; 3. Сканер штрих-коду. Опціонально. Рекомендується підключати для збільшення швидкості обслуговування покупців та виключення пересортування товару; 4. Електронні торговельні ваги. За потребою. Підключаються за наявності вагового товару. |
Бухгалтерія підприємства |
1. Персональний комп'ютер. Системні вимоги – мінімальні; Можна придбати у нас або використовувати домашній. 2. GSM модем. Можливе використання GSM модему з інтерфейсом USB, як оператори мобільного зв'язку. |
Сфери застосування
- Магазини, павільйони та кіоски роздрібної торгівлі продуктами харчування;
- Мережі газетних та тютюнових кіосків;
- Автоматизація торгових об'єктів на ринках.
Сьогодні, GSM Dial успішно використовується більш ніж на 1500 торгових об'єктах на території України (Київ, Біла Церква, Чернігів, Суми, Полтава, Кіровоград, Дніпропетровськ, Харків, Херсон, Миколаїв, Івано-Франківськ, Рівне, Тернопіль, Мукачеве). Наша організація надає повний спектр послуг із впровадження цього рішення (доставка, встановлення, налаштування та навчання). Існує можливість надання обладнання на пробний період експлуатації.
Коментарі (0)